Reklamacje i zwroty
Zakupiony towar w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zachowując zasady, o których mowa w regulaminie.
O zamiarze zwrotu poinformuj nas do 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru pisząc do nas
na mail [email protected], w którym prosimy Cię o podanie następujących informacji: numer
zamówienia, zwracany towar, adres.
Następnie wydrukuj i wypełnij Formularz Zwrotu.
Zapakuj towar wraz z Formularzem Zwrotu. Pamiętaj o tym aby towar był odpowiednio
zapakowany, tak aby nie został uszkodzony podczas transportu.
Przesyłką opłaconą z góry, odeślij produkt/-y na poniższy adres:
GRYKO CAFFE
AGNIESZKA STEFANIAK
Ul.: Okulickiego 2/42
03-984 Warszawa
- możesz zwrócić wszystkie produkty, o ile opakowania kawy lub czekolady nie są otwarte,
- kawy z opakowaniami personalizowanymi nie podlegają reklamacji ani zwrotowi,
- w przypadku gdy dokonywałeś/-aś płatności przy użyciu karty płatniczej, zwrot środków zostanie wykonany na tę samą kartę,
- zwrot środków następuje do 7 dni, od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę</li?
Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru wraz z kosztami dostarczenia towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy). Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru przez Klienta do Sprzedającego.